MercadoLibre Inc, латиноамериканський гігант електронної комерції та платежів, цього року робить великі ставки на Мексику і планує інвестувати в цю країну рекордні $2,5 млрд.
Капітал буде направлений в обидві ключові вертикалі бізнесу і включатиме все: від додавання складських площ та розвитку логістичної мережі до збільшення кредитів, виплати зарплат та інвестицій у маркетинг та технології, сказав Девід Гейзен, голова MercadoLibre у Мексиці.
Щоб підтримати зростання свого підрозділу електронної комерції, компанія інвестуватиме у збільшення складських площ на існуючих об'єктах та розширюватиме свої логістичні центри, плануючи до кінця року відкрити понад 100.
"Наша заповнюваність значно перевищує заплановану, і це створює проблеми, оскільки знижує ефективність пошуку та зберігання продуктів на складах", - сказав Гейзен. "Розширення дозволить нам збільшити запаси на кілька днів".
Мексика стає все більшою частиною бізнесу MercadoLibre: у 2023 році її частка у виручці збільшиться до більш ніж 20% з 12% у 2019 році.
MercadoLibre, заснована 25 років тому і довгий час вважалася латиноамериканським еквівалентом eBay Inc., перетворилася на другу за величиною компанію в регіоні з ринковою вартістю майже $80 млрд.