Cainiao Smart Logistics Network Ltd., логістичний підрозділ Alibaba Group Holding Ltd., подав заявку на первинне публічне розміщення акцій у Гонконгу, що потенційно зробить його одним із перших підрозділів китайського лідера електронної комерції, які стануть публічними.
Citic Securities Co., Citigroup Inc. та JPMorgan Chase & Co. є спільними спонсорами пропозиції, згідно з попереднім проспектом, опублікованим на веб-сайті фондової біржі у вівторок.
Компанія Alibaba зі штаб-квартирою в Ханчжоу має намір зберегти за собою понад 50% акцій підрозділу і залишити Cainiao як дочірня компанія, йдеться в заяві.
Завдяки цій заяві Cainiao може випередити інші підрозділи Alibaba на шляху до роздільного лістингу після несподіваної заяви материнської компанії у березні про розподіл бізнесу. Крім того, Alibaba відкладає IPO своєї продуктової мережі Freshippo у Гонконгу на другий план на тлі слабких настроїв щодо споживчих акцій у Китаї.
Alibaba стала співзасновником Cainiao в 2013 році, використовуючи його як основу доставки для своїх китайських онлайн-торгівельних майданчиків. Підрозділ пішов за Alibaba на глобальну арену електронної комерції, обробляючи посилки для мільйонів продавців та брендів на таких платформах, як AliExpress та Lazada у Південно-Східній Азії.
Cainiao, що в перекладі з китайської означає "новачок" або "аматор", обіцяє доставити посилки до Китаю протягом 24 годин, а в будь-яку точку світу - протягом 72 годин.
В даний час компанія вважає міжнародну експрес-доставку основним драйвером зростання та обслуговує понад 100 тис. торговців та брендів, доставляючи понад 1,5 млрд транскордонних посилок електронної комерції на рік.