Netflix Inc заявила, що інвестує $2,5 млрд у Південну Корею протягом наступних чотирьох років для виробництва корейських телесеріалів, фільмів та шоу, подвоївши свої інвестиції на ринку з 2016 року.
Американський стрімінговий сервіс зробив цю заяву після зустрічі президента Південної Кореї Юн Сок Йоля з генеральним директором Netflix Тедом Сарандосом. Юн прибув до Вашингтона у понеділок із шестиденним державним візитом.
Президент Юн привітав інвестиції як "велику можливість" для Netflix та індустрії контенту Південної Кореї, оскільки остання прагне збільшити свій культурний експорт та вплив.
Індустрія розваг Південної Кореї, відома як "Корейська хвиля" або Халлю, останніми роками переживає глобальний бум.
Згідно з урядовими даними, в 2021 році експорт контенту, включаючи музику, відеоігри та фільми, досяг рекордної позначки $12,4 млрд, перевищивши обсяг експорту побутової техніки та акумуляторів.