Компанія Stellantis заявила у п'ятницю, що купує 70% акцій бразильської компанії з надання автомобільних послуг DPaschoal, що є черговим кроком автовиробника щодо розширення своєї присутності в Латинській Америці.
Автовиробник Stellantis, який зосередився на продажі автозапчастин у власних автомагазинах у Бразилії, завдяки цьому придбанню розширить свою присутність у найбільшій економіці Латинської Америки. У DPaschoal's у країні 123 магазини та 2800 співробітників, йдеться у презентації компаній.
Угода відбулася у зв'язку з тим, що американський рітейлер автозапчастин AutoZone також розширює свою присутність у Бразилії за рахунок відкриття нових магазинів, і це слідує за придбанням Stellantis контрольного пакету акцій аргентинської мережі автокомпонентів Norauto минулого року.
"Ринок автозапчастин у Бразилії дуже розосереджений", - заявив журналістам віце-президент Stellantis з компонентів та послуг у Південній Америці Пауло Солті.
«Завдяки придбанню DPaschoal, яке є другим у галузі, ми стаємо найбільшим дистриб'ютором автозапчастин у Бразилії та Латинській Америці», - сказав він.
Емануеле Капеллано, президент Stellantis у Південній Америці, додав, що річний дохід DPaschoal становить близько $507,87 млн, що трохи менше, ніж у компанії Stellantis з виробництва компонентів MOPAR у країні.