“Оболонь” входить до трійки найбільших операторів ринку напоїв в Україні. Компанія працює одразу в чотирьох категоріях: пива, слабоалкогольних і безалкогольних напоїв (включно з енергетиками та квасом), мінеральної і питної води. “Оболонь” управляє портфелем з 350 СКЮ для внутрішнього ринку та здійснює експортні поставки продукції на ринки 70 країн світу.
Власну торгову мережу О Маркет компанія почала розвивати в 2016 році. Нині вона налічує 22 торгові точки формату спеціалізованих магазинів і в 2022 році планується відкриття ще 4 магазинів. За 10 місяців продажі в мережі О Маркет виросли в середньому на 23,5% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
На фоні стрімкого зростання компанія оголосила про початок продажу франшизи О Маркет. “Бізнес-модель, яку ми пропонуємо, має очевидні переваги в плані дохідності, мінімізації ризиків інвестицій та наявності цілого ряду конкурентних переваг. Масштабуючи таким чином бізнес, ми очікуємо залучити приватних інвесторів та відкрити 100 нових магазинів протягом наступного року”, - повідомив директор з розвитку корпорації “Оболонь”, засновник і керуючий мережі О Маркет Андрій Ярешко.
Презентація бізнес-моделі франшизи ЛО Маркет для інвесторів та старт її продажів відбудеться 24 листопада в UNIT.City під час бізнес-заходу MOST Franchising Day. Цього дня організатори обіцяють ексклюзивні умови для перших покупців франшизи.