Платформа для закупівель Zip залучає $100 млн при оцінці $1,5 млрд

Платформа для закупівель Zip залучає $100 млн при оцінці $1,5 млрд

Стартап оголосив про фінансування серії C у розмірі під керівництвом Y Combinator за участю CRV та Tiger Global

Генеральний директор Zip Руджул Запарде каже, що фінансування, яке оцінює Zip у $1,5 млрд, буде спрямоване на «нові додатки генеративного ШІ» та «заохочення впровадження» у клієнтській базі стартапу.

"У найближчому майбутньому ми плануємо додати до платформи Zip нові можливості на основі штучного інтелекту, які спростять наскрізний процес оплати", - сказав Запарде в інтерв'ю TechCrunch. «Ми вважаємо, що у ШІ в закупівлях є величезний потенціал для підвищення ефективності та синтезу ідей, які можуть полегшити життя наших клієнтів».

Запарде та Лу Ченг, другий співзасновник компанії, запустили Zip у розпал пандемії у липні 2020 року. Раніше інженери Airbnb, Запарде і Ченг говорили, що вони на власному досвіді переконалися, наскільки складно співробітникам запросити нову покупку для бізнесу, що часто включає кілька складних кроків, таких як отримання тверджень і відстеження прогресу від запиту до самої покупки.

За допомогою Zip Запарде та Ченг створили те, що вони називають рішенням «від прийняття до закупівлі», яке дозволяє співробітникам ініціювати покупку, яка потім спрямовується на затвердження фінансовим, юридичним, ІТ-відділам, службам безпеки та іншим командам, а також програмне забезпечення для керування ресурсами підприємства. Нещодавно представлена функція від надходження до оплати надає розширені можливості, такі як видача замовлень на купівлю, обробка рахунків і оплата.

Zip більш ніж подвоїв свій список клієнтів із травня 2022 року (коли він закрив серію B), додавши такі компанії, як Snowflake, Coinbase, Canva та Databricks.

Читайте також