Стартап Insider, співзасновником якого в Стамбулі в 2012 році був генеральний директор Ханде Чилінгір, оцінили майже в $2 млрд в останньому фінансуванні минулого року. Компанія відмовилася розкрити свою оцінку у новому раунді фінансування.
"Як піонер передиктивних моделей у клієнтському досвіді, це фінансування дозволяє нам і надалі розвивати цей фундамент", - сказав Силінгір. "Ми вважаємо, що наші відмінні риси, особливо інструменти на базі ШІ, зроблять Insider кращим вибором для команд маркетингу та клієнтського досвіду".
Insider працює у 28 країнах та на п'яти континентах, заявила компанія, пропонуючи продукти, які дозволяють маркетологам управляти взаємодією з клієнтами з єдиної платформи. Стартап інтегрував у свій сервіс більш ніж дюжину каналів, включаючи WhatsApp, текстові повідомлення та електронну пошту.
Insider планує збільшити регіональні інвестиції на тлі високого попиту на ринку США згідно із заявою. Він також буде використовувати засоби для розробки свого програмного забезпечення, інвестицій у дослідження та вивчення потенційних придбань.
Компанія готова захопити більшу частину ринку вартістю понад $15 млрд на рік, «оскільки компанії прагнуть модернізувати свої маркетингові стратегії по всьому світу», - сказав Саша Гюнтер, керуючий директор General Atlantic.
Insider має понад 1500 клієнтів, серед яких Samsung Electronics Co., Unilever Plc, L'Oreal SA і Walt Disney Co.