Synthesia, британський стартап штучного інтелекту заявив, що залучив близько $90 млн при оцінці $1 млрд в рамках раунду фінансування, що проводився венчурними компаніями Accel і NVentures, яка належить Nvidia.
Технологія стартапу допомагає більш ніж 50 тис. компаній, включаючи Amazon.com, створювати власні аватари зі штучним інтелектом, які використовуються у навчальних та корпоративних відеороликах.
«Хоча ми активно не шукали нових інвестицій, Accel та Nvidia поділяють наше бачення перетворення традиційного виробництва відео на цифровий робочий процес», — сказав Віктор Ріпарбеллі, співзасновник та генеральний директор Synthesia.
Цього року стартапи в галузі штучного інтелекту стали яскравою плямою для інвестицій на тлі уповільнення фінансування, спричиненого зростанням відсоткових ставок та високою інфляцією.
Однак ажіотаж навколо ШІ також посилив побоювання, що відеоплатформи можуть використовуватися для створення дипфейків, реалістичних або сфабрикованих відео або зображень, створених алгоритмами ШІ, які навчаються на великій кількості онлайн-матеріалів.
Ріпарбеллі сказав, що шестирічна Synthesia вирішує проблему, створюючи аватари лише тих людей, які дали згоду.