За словами генерального директора Huma Дена Вахдата, фінансування серії D для компанії зі штаб-квартирою в Лондоні включає інвестиції виробників ліків AstraZeneca Plc та Bayer AG, а також японської Hitachi Ventures та італійської Hat Technology Fund.
За його словами, стартап, який на даний момент залучив загалом $300 млн, подвоїв свій річний дохід до $80 млн у 2023 році і має намір вийти на прибуток до кінця року.
"Huma - це Shopify, але для цифрової охорони здоров'я", - сказав Вахдат, маючи на увазі платформу електронної комерції, яка допомагає дрібним ритейлерам розробляти власні веб-сайти. «Ми хочемо демократизувати доступ для користувачів, великих та малих».
Huma використовує генеративний ШІ, щоб допомогти розробникам скоротити витрати, прискорити розробку та відповідати світовим нормам при створенні програм для охорони здоров'я. Клієнти також можуть використовувати його функції для настроювання інструментів управління захворюваннями для пацієнтів з астмою, діабетом або раком, а лікарні та клініки можуть використовувати його генеративний ШІ-сервіс для скорочення адміністративних завдань та скорочення персоналу, необхідного для спостереження за пацієнтами з хронічними захворюваннями.
Компанія буде використовувати нове фінансування для розвитку своєї платформи та розширення по всьому світу, сказав Вахдат. Її технологія використовується у 3000 лікарнях та клініках, а платформа має 1,8 мільйона активних користувачів у більш ніж 70 країнах.