Giphy має найбільше у світі сховище анімованих зображень з GIF-файлами, а також веб-стікерів, які використовуються у Facebook, Instagram, TikTok та Microsoft Teams. Контент платформи Giphy щодня збирає 15 мільярдів переглядів та має офіційні матеріали від великих медіа-компаній, серед яких Disney та Netflix.
У 2020 році Meta, яка тоді ще називалася Facebook, оголосила про придбання сервісу анімованих зображень Giphy за $400 млн - майже у вісім разів дорожче, ніж продала її зараз. Однак минулого року британський антимонопольний регулятор наказав Meta продати Giphy через побоювання, що компанія може обмежити доступ до контенту з боку таких конкурентів, як Snapchat та Twitter.
Угода стала першою нагодою, коли регулятор змусив американського технологічного гіганта продати вже придбану компанію.
Акції Shutterstock, яка чекає на закриття угоди наступного місяця, зросли на 4% до початку торгів. Компанія заявила, що цього року Giphy отримає "мінімальний" прибуток, а з 2024 року почне працювати над його збільшенням.
За даними Shutterstock, угода з Giphy дозволить компанії отримати доступ до близько 1,7 мільярда щоденних користувачів.