Майже двадцятирічна незалежність найбільшої у світі компанії з виробництва авіаконструкцій закінчилася розділом між її найбільшими клієнтами після того, як криза Boeing 737 MAX, спричинена вибухом заглушки дверей у повітрі в січні, поставила під сумнів надійність виробництва фюзеляжів.
Компанія Boeing, яка виділила Spirit у 2005 році, заявила, що придбає свою колишню дочірню компанію приблизно по $37,25 за акцію, внаслідок чого вартість підприємства становитиме $8,3 млрд, включаючи борг.
"Об'єднання Spirit і Boeing дозволить посилити інтеграцію виробничих та інженерних можливостей обох компаній, включаючи системи безпеки та якості", - заявив генеральний директор Spirit Пет Шанахан.
Компанія Boeing давно розмірковувала про викуп своєї колишньої дочірньої компанії, яка, за словами аналітиків, зазнає труднощів із самостійним розвитком, незважаючи на диверсифікацію та перехід на роботу з європейською компанією Airbus та інші.
Компанія Spirit, виробник дверних заглушок, була відокремлена від Boeing в результаті серії кроків, які, на думку критиків, були символом акценту на скороченні витрат, а не якості.
Компанія Boeing вирішила викупити Spirit після виходу з ладу заглушки дверей, заявивши, що це спроба вирішити проблеми безпеки та підтримати виробничу лінію.
Airbus заявив, що отримає від Spirit компенсацію у розмірі $559 млн. залежно від остаточних умов угоди, а постачальнику заплатить символічний $1 за активи.