Протягом семи останніх років американська мережа кав'ярень Starbucks Corp лідирує у рейтингу найдорожчих брендів світу у сегменті громадського харчування.
Тільки за минулий рік вартість бренду зросла на 17%, до $53,4 млрд. Це дозволило Starbucks збільшити відрив від мережі ресторанів швидкого харчування McDonald's Corp., що займає друге місце, вартість бренду якої скоротилася на 7%, до $36,9 млрд.
Найактивніше зростання в секторі продемонстрував бренд американських закусочних Texas Roadhouse, який збільшив свою вартість відразу на 56%, до $2,3 млрд. Зараз мережа налічує близько 700 закладів, і компанія розраховує розширити її до 900 найближчими роками.
На третьому місці в рейтингу знаходиться мережа KFC ($17,7 млрд), на четвертому - піцерія Domino's ($7,4 млрд), а п'ятірку замикає Subway ($7,1 млрд).
Єдиним брендом не зі США в топ-10 стала канадська мережа Tim Hortons - вона посіла сьоме місце з показником $6,1 млрд.