Український стартап Adsme повідомив про залучення ангельських інвестицій від групи українських інвесторів. Засновники стартапу планують за рахунок цих коштів розширити діяльність і вирости до виторгу $100 млн на рік протягом наступних п'яти років. Нинішні свої показники стартап не розголошує.
Adsme займається прогнозуванням успіху рекламних кампаній у Meta Ads за допомогою AI власної розробки. Такі прогнози мають допомогти бізнесам ефективніше використовувати свої рекламні бюджети.
Зазначається, що залучені кошти підуть в оренду нових співробітників: розробників та експертів з машинного навчання.
Стартап планує також інвестувати у дослідження та розвиток власної технології штучного інтелекту для аналізу big data, щоб збирати точніші дані для клієнтів з МСБ та рекламних агентств.
Співзасновник Adsme Данило Орлов зазначив: «Ми раді отримати підтримку нашої місії від інвесторів. Наша мета – допомогти бізнесам у всьому світі ефективно використовувати рекламні бюджети та отримувати максимальний прибуток».