ПРО КАНТРІ-КЛУБ
Місцерозташування: клуб розташований в Закарпатській області, на межі курортів Ізки та Пилипець. Найближча залізнична станція — Воловець.
Кантрі-клуб «Тиша» працює з 2017 року і являє собою комплекс відпочинку для короткострокового або тривалого проживання в мальовничому місці Карпат, де панують усамітнення і розслабленість. Камерна атмосфера створена завдяки відсутності близьких сусідів, великій закритій території для гостей клубу.
Клуб приймає дорослих та дітей віком старше 6 років. Котеджі розраховані на 2-4 гостей, з регулярним прибиранням, заміною рушників і постільної білизни. Є можливість готувати їжу самостійно або замовляти з меню, дозволяється відпочинок з домашніми улюбленцями.
Максимальна на даний момент кількість гостей — 20-26 і є можливість варіювати вартість оренди в залежності від кількості гостей та строку розміщення. Гарні перспективи масштабувати номерний фонд, оскільки територія досить велика для комфортного відпочинку більшої кількості людей.
Конкурентні переваги Кантрі-клуб «Тиша»
- Велика територія з можливістю будови нових котеджів або барн-хаусів або просто комфортного відпочинку всіх гостей на відстані один від одного
- Відсутність сусідів і забудови поруч
- Декілька варіантів розміщення в котеджах або міні-готелі (на відміну від одного шалє)
- Формат тихого відпочинку (для дорослих і дітей віком старше 6 років)
- Можна з домашніми улюбленцями
- Котеджі розраховані на 2-4 гостей і є можливість варіювати вартість оренди в залежності від кількості гостей.
- Інфраструктура в пішій доступності (200-500 м): два супермаркети, відділення Нової Пошти, сучасна амбулаторія та приватна лабораторія, відділення банку тощо.
ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ АКТИВІВ
- Земельна ділянка: загальна площа 0,38 га (приватна власність).
- Нерухомість: загальна площа - 416,8 кв.м, з яких 336,8 кв.м введено в експлуатацію (орієнтовно 80 кв.м не введено в експлуатацію).
Комплекс включає чотири котеджі:
- Двоповерховий котедж з апартаментами на двох поверхах— 120 кв.м, вхід на кожен поверх окремий.
- Котедж-студія — 35 кв.м.
- Котедж з ванною — 45 кв.м.
- Великий котедж, в якому на другому поверсі розташовано 6 номерів міні-готелю з окремими ванними кімнатами, а на першому поверсі — ресепшн, з окремим місцем для багажу гостей, кімната для персоналу зі всіма зручностями (ванна, туалет, меблі, підлога з підігрівом), а також ресторан і кухня.
- Приміщення ресторану — близько 100 кв.м, з терасою на свіжому повітрі. В наявності садові меблі для теплої пори року, посуд, прибори, текстиль для сервірування і обслуговування гостей.
- Обладнання
- Обладнання котеджів: всі котеджі мають обладнану міні-кухню (індукційна плита, мікрохвильова піч, холодильник, електричний чайник, набір посуду для приготування, сервірування і вживання їжі). Всі котеджі і готельні номери мають санвузли і бойлери на 100 л.
- Обладнання кухні ресторану: кондиціонер, eлектрична плита Kuppersbush, газова плита з двома балонами (на випадок відсутності електроенергії), пароконвектомат Unox Stefania, холодильники двокамерні (Calex combi, Snaige, Gorenje), морозильні камери (Simens, Liebher), дві посудомийні машини, тістомішалка на 5 кг, фритюрниця, професійний слайсер, кавомашина, електрочайник, бойлер для води (для приготування чаю).
- Обладнання пральні: пральна машина Siemens extraklass S 14-79, пральна машина LG Direct Drive, cушарка Bosh Maxx 6 Sensitive, гладильний прес Opai Elnapress (Swiss made).
- Інше обладнання: генератор, освітлення, камери зовнішнього спостереження, блискавкозахист, багато інструменту для обслуговування обладнання, електрична газонокосарка тощо.
- Комунікації
- Електроенергія: ПС-110/10кВт №0603 «Пилипець» (Т-1). Підстанція КТП-40 розташована на території, перебуває у приватній власності.
- Водопостачання: 5 колодязів з фільтрами і свердловина.
- Каналізація: дві установки біологічного очищення побутових стоків: BIO CWT-S 16, BIO SWT-S 12.
- Опалення: використовуються котли піролізні (твердопаливні) - БТС 75С 78кВт, БТС 36П. Для зберігання палива є два дровники, розташовані біля котелен. В номерах міні-готелю додатково встановлені електрообігрівачі.
- Інтернет-провайдер. Просто.Нет, швидкість wi-fi 1 гігабіт. Додаткові канали звʼязку: Starlink і мобільний інтернет від трьох операторів, і роутер, який автоматично перемикає на додатковий канал, якщо основний відключився. На території клубу встановлена система wi-fi Mesh.
- Територія має огорожу по всьому периметру, паркінг. Під’їзд по ґрунтовій дорозі, підсипаною щебнем (200 м до центральної дороги з асфальтовим покриттям). На території знаходиться великий насипний льох для зберігання продуктів, овочів і фруктів, а також висаджений молодий фруктовий сад.
КАНТРІ КЛУБ “ТИША” В МЕДІАПРОСТОРІ
- Сайт https://www.tysha.club/
- Платформа booking.com (рейтинг клубу станом на травень 2024 складає 9,8 з 10 можливих балів).
- Іnstagram (близько 5000 живих підписників, без накручування).
Про «Тишу» писали різні медіа:
2023 - The Village: «Анти-Буковель». Як це – відкрити хатинку-готель у Карпатах?, авторка Ірина Виговська.
2023 - Iloveguide: Путівник Карпатами
2018 - Divoche Media: Скандинавия в Карпатах. Как это – переехать из города в горы и открыть отель. Авторка — Оксана Павленко.
Трохи атмосфери в блогах гостей
Серед лідерів думок в гостях у «Тиші» були:
- Ліліт Саркісян @litsarkisian — художниця, мисткиня, підприємиця. Аудиторія Instagram 103 тис.підписників. Ліліт розробила і створила для клубу іміджеву ілюстрацію, яка використувується на сайті, на візитівках та ін.
- Ольга Котрус @okotrus (аудиторія Instagram 46 тис) — письменниця, авторка трьох книжок, власниця фотостудії в Києві.
- Слава Карпенко @slava_karpenko (аудиторія Instagram 47 тис) — тілесна терапевтка, власниця магазину slavniy.store з натуральною косметикою та товарами для жінок.
- Маша @m.a.m.a.s.i.t.a (аудиторія Instagram 821 тис) — танцівниця і хореограф, засновниця бренду нижньої білизни.
- Рік @rick_the_hedgehog — їжак зі Львову з аудиторією в Instagram 123 тис.
- Анна Кравченко тревел-блогерка @nyouto4ka
- Lily @ooh_lily (аудиторія Instagram 33,4 тис) — художниця, ілюстраторка.
- Людмила Шавловська @borsch_lyuda (аудиторія Instagram 11 тис) — засновниця бренду «Просто Миколка» (свічки з натурального воску, вінтажні предмети інтерʼєру та декору)
На просування (таргет, публікації в ЗМІ) витрачено 0 грн, оскільки в рекламі не було потреби. За бартером з блогерами не співпрацювали, всі гості відпочивали в комплексі на однакових умовах і ділилися враженнями на свій розсуд без додаткової стимуляції. Канали залучення клієнтів - рекомендації гостей та «сарафанне радіо».
Цільова аудиторія клієнтів:
- Пари та подружжя віком 27-35 років, мешканці великих міст (Київ, Львів, Харків, Дніпро, Одеса), які працюють в сфері IT, SMM, медіа, ведуть здоровий спосіб життя, сортують сміття, грають в настільні ігри та читають паперові книжки, пʼють фільтр-каву, часто не вживають мʼясо або продукти тваринного походження, без дітей, часто мають домашнього улюбленця, з яким подорожують і вважають частиною сімʼї. Періодично катаються по регіону і оглядають цікаві місця. Потреби: отримати нові враження, уповільнити звичний темп життя, провести якісний час разом.
- Жінки віком 24-29 років, мешканки великих міст та мандрівниці, представниці творчих професій (фотографія, ілюстрація, контент-мейкинг, блогинг). Більшість часу проводять в котеджі або на території, знімають фото та відео; якщо вибираються кудись за межі — або на прогулянки пішки, або на найближчі локації типу водоспада Шипіт (6 км) та на гору Гемба (6 км). Потреби: відпочивати в Карпатах з сучасним рівнем комфорту і естетики, знімати відповідний контент для своїх соцмереж.
- Жінки віком 30-40, що дотичні до духовних та езотеричних практик типу йоги, астрології і збирають жіночі кола на ретрити. Обирають літній період, щоб більшість часу проводити на свіжому повітрі. Цінують можливість орендувати весь клуб і не ділити простір з іншими гостями. Потреби: на відміну від типових ретритів з аскетичними умовами і скромною їжею, потребують комфортних умов перебування, щоб і відпочити, і повністю присвятити себе навчанню або практикам.
- З 2023 року — війсковослужбовці ЗСУ у відпустці та їхні сімʼї. Проводять багато часу на території клубу, грають в спортивні та настільні ігри з дітьми, ходять на прогулянки, засмагають в гамаках. Потреби: усамітнення, уповільнення, якісний час разом.
ПРОПОЗИЦІЯ ДЛЯ ІНВЕСТОРА ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Загальна сума вкладень - близько $800 000, в тому числі:
- купівля земельної ділянки;
- фундамент під чотири забудови;
- перенесення лінії електропередач за межі ділянки;
- виконання робіт по встановленню комунікацій;
- земельні роботи по рівнянню ландшафту, встановлення дренажної системи всієї ділянки;
- установка котеджів зі зрубів, роботи по встановленню скляних дверей і вікон, ремонт і оснащення всіх приміщень;
- дві каналізаційні системи, система опалення тощо.
Бізнес вибудований, викоханий, має гарну репутацію і потенціал розвитку.
Можливості масштабування: багато вільної для забудови території з необхідними комунікаціями для розширення номерного фонду і інфраструктури (наприклад, глемпінг, чани або баня тощо).
Можливість запровадити ресторанну діяльність не лише для гостей клубу, а й для інших відвідувачів (найближчий і мало не єдиний умовно пристойний заклад харчування — в 6 км). Чудове місце для виїзних весіль або інших подій з можливістю розмістити гостей в одному місці і відсвяткувати подію, або для family reunion.
Ціна: $700 000
Причина продажу: погіршення стану здоров’я власниці.
Додаткова інформація додається за запитом