Мережа супермаркетів Сільпо купила сервіс доставки овочів та фруктів OVO

Мережа супермаркетів Сільпо купила сервіс доставки овочів та фруктів OVO

Сума угоди могла становити кілька тисяч доларів

Стало відомо, що мережа супермаркетів «Сільпо» з Fozzy Group придбала сервіс доставки овочів та фруктів OVO, який опинився на межі закриття.

Гравці ринку припускають, що вартість угоди близька до собівартості компанії, тобто обсягу інвестицій у сайт та брендинг, а це приблизно $500 тис.

Стартап OVO був запущений у 2020 році, але з початком повномасштабної війни він опинився на межі виживання. Однак той потенціал, який залишився у сервісу «Сільпо», може використовувати для покращення свого асортименту та позиціонування в категорії свіжих продуктів.

На думку аналітиків, це поглинання може стати ідеальним майданчиком для тестів та покращень у галузі доставки, особливо у категорії свіжих овочів та фруктів.

«Сільпо» також могла придбати стартап заради команди, заточеної під доставку їжі та може швидко показувати результат.

Читайте також