Український інструмент гейміфікованого навчання дітей MaPanda залучив $1,3 млн

Український інструмент гейміфікованого навчання дітей MaPanda залучив $1,3 млн

Український стартап MaPanda залучив $1,3 млн від Bini Games до кількох раундів венчурного фінансування

Український інструмент для гейміфікованого навчання та терапії для дітей трьох-дев'яти років онлайн MaPanda залучив $1,3 млн інвестицій від засновника Bini Games, використав їх для розробки MVP та тестування його з партнерами.

Поки що команда орієнтована на розвиток технології на українському ринку, а згодом і США.

MaPanda пропонує підхід до навчання та терапії з використанням анімованих персонажів, керованих кваліфікованими викладачами чи психологами у режимі реального часу. Цей формат занурює дітей у мультяшний світ, що знижує стрес від взаємодії з дорослими та підвищує довіру та залученість.

Засновник MaPanda Михайло Гончаров зазначає, що ця технологія вирішує дві ключові проблеми: мобільні ігри, які цікаві, але не дають системних знань, і Zoom-навчання, яке важко утримує увагу дитини. MaPanda поєднує в собі ігровий світ із якісною освітою або терапією.

Дослідження MaPanda показали, що 91% дітей утримують увагу протягом 20-30 хвилинних занять, а 98% з нетерпінням чекають на наступну зустріч.

MaPanda співпрацює зі школами, освітніми ініціативами, громадськими організаціями, вчителями та психологами.

Читайте також