Український інструмент для гейміфікованого навчання та терапії для дітей трьох-дев'яти років онлайн MaPanda залучив $1,3 млн інвестицій від засновника Bini Games, використав їх для розробки MVP та тестування його з партнерами.
Поки що команда орієнтована на розвиток технології на українському ринку, а згодом і США.
MaPanda пропонує підхід до навчання та терапії з використанням анімованих персонажів, керованих кваліфікованими викладачами чи психологами у режимі реального часу. Цей формат занурює дітей у мультяшний світ, що знижує стрес від взаємодії з дорослими та підвищує довіру та залученість.
Засновник MaPanda Михайло Гончаров зазначає, що ця технологія вирішує дві ключові проблеми: мобільні ігри, які цікаві, але не дають системних знань, і Zoom-навчання, яке важко утримує увагу дитини. MaPanda поєднує в собі ігровий світ із якісною освітою або терапією.
Дослідження MaPanda показали, що 91% дітей утримують увагу протягом 20-30 хвилинних занять, а 98% з нетерпінням чекають на наступну зустріч.
MaPanda співпрацює зі школами, освітніми ініціативами, громадськими організаціями, вчителями та психологами.