Український ресторанний стартап Choice залучив $2,5 млн інвестицій

Український ресторанний стартап Choice залучив $2,5 млн інвестицій

Український стартап Choice, B2B SaaS-платформа для ресторанів, залучив $2,5 млн інвестицій, закривши новий раунд фінансування. Загальний обсяг інвестицій у стартап оцінюється в $4,1 млн

Головним інвестором поточного раунду late-seed став венчурний фонд J&T Ventures з Праги.

До інвестиційного раунду також долучилися попередні інвестори проекту Reflex Capital та Presto Ventures.

Отримані кошти будуть спрямовані на масштабування сервісу на чотири нові ринки Центральної та Східної Європи: Казахстан, Грузія, Угорщина та Румунія.

Також гроші направлять на продовження зростання на вже наявних сильних ринках – зокрема, в Польщі, Чехії, Словаччині, Естонії, Латвії та Україні.

За останній рік компанія зросла на 300% і наразі працює у восьми країнах.

«Зараз наша команда в Україні налічує 60 осіб і ми активно шукаємо сейлз-менеджерів та розробників у нашу команду. Нам потрібні сильні люди, щоб продовжувати зростати на 300% на рік і стати лідером ринку не лише в Україні, а й у всій Європі» — резюмує співзасновник Choice, Володимир Оляніцький.

Choice – це онлайн B2B-сервіс на базі підписки, який дозволяє будь-якому ресторану створити сайт та налаштувати усі необхідні бізнес-інструменти: вебсайт, застосунки, онлайн-меню з QR-платежами, бронювання столів, CRM-систему та багато іншого.

Платформа також інтегрується з популярними POS-системами й маркетплейсами, такими, як Wolt, Bolt, Glovo, Foodora та Uber Eats. Вартість підписки на Choice починається від 23 євро на місяць, також ресторани можуть скористатися безплатним пробним періодом для тестування можливостей платформи.

На цей час Choice співпрацює більш ніж із 16 000 ресторанів по всьому світу, з 5000 активних клієнтів. Щомісячний рекурентний дохід компанії від підписок (MRR) перевищує $150 000. Планується збільшити цей показник до $450 000 до кінця 2024 року. Choice прагне стати провідним рішенням у регіоні Центральної та Східної Європи до 2024 року, а також розширити свою присутність по всій Європі протягом наступних трьох років, маючи команду з понад 120 фахівців.

«Ми створили Choice, щоб допомогти ресторанам оцифрувати свою базу клієнтів і збільшити кількість лояльних гостей. Диджиталізація сфери HoReCa вже впливає на заклади в різних країнах і містах Європи та дозволяє нам поліпшувати їхній сервіс», – каже Алекс Ільяш, співзасновник Choice.

Читайте також