Про це розповів співвласник "Біосфери" Андрій Здесенко.
Компанія Alufix заснована в Австрії у 1964 році. Вона спеціалізується на виробництві фольги та сміттєвих пакетів для домогосподарств та HoReCa. Крім цього Alufix виробляє супутні товари для кухні, у тому числі алюмінієві контейнери та аксесуари для гриля.
Завод Alufix площею 5 тис. кв. м, який купує «Біосфера», розташований у Румунії, у місті Феґераш. На підприємстві виробляється фольга та харчова плівка.
Для фінансування угоди «Біосфера» залучила кредит у європейському банку, але його назву та суму кредиту не розголошує.
Андрій Здесенко зазначив, що давно придивлявся до підприємств за кордоном, зокрема до польських та турецьких об'єктів. Співвласник компанії впевнений, що купівля заводу Alufix є шансом для української компанії вийти на міжнародний ринок як повноцінний гравець, а не виробника власних торгових марок для супермаркетів. Вихід на закордонний ринок особливо актуальний зараз, коли внутрішні продажі істотно впали. Наприклад, продаж підгузків різко скоротився через масовий виїзд з України жінок з маленькими дітьми.
Що стосується Alufix, то компанія зараз перебуває у скрутному становищі. Alufix постраждала від невдалої реструктуризації бізнесу та пандемії. Як повідомляло раніше місцеве видання, майже весь готельний, гастрономічний та ресторанний бізнес – сегмент ринку, який особливо важливий для Alufix – зіткнувся з масовими обмеженнями.
Здесенко має намір повернути Alufix найкращу форму. Компанія має намір серйозно інвестувати у нове виробництво. Зокрема перевезти частину обладнання з України. У планах – збільшити випуск на заводі втричі, розгорнувши лінії з виробництва сміттєвих пакетів, вологих серветок та кухонних губок. Підприємство має відновити роботу у грудні 2022 року.
«Біосфера», заснована у 1997 році, випускає на трьох заводах в Україні та одному в Естонії товари для кухні та збирання, а також гігієнічну продукцію. Найвідоміші торгові марки - "Фрекен БОК", Smile, Selpak, Vortex, Bambik та інші. Щомісячний обсяг виробництва складає 8,5 млн сміттєвих пакетів, 10 млн вологих серветок, 4 млн губок та 1,4 млн ватних паличок. Виторг компанії в 2020 році досяг $250 млн.