Tyson Foods, виробник м'яса та напівфабрикатів у США, має намір продати свій курячий бізнес у Китаї.
Процес продажу знаходиться на ранній стадії і компанія найняла Goldman Sachs (GS.N) для надання консультацій з продажу.
За словами одного з джерел, річний обсяг продажів китайського птахівничого бізнесу становить близько $1,1 млрд, хоча поки що неясно, яку оцінку хоче отримати для нього Tyson Foods.
Внаслідок того, що виручка та прибуток у третьому кварталі не виправдали оцінок Уолл-стріт, цього місяця Tyson оголосила, що переглядає свою діяльність і закриває ще чотири птахофабрики в США.
Спостерігачі зазначають, що через слабкий попит під час епідемії COVID-19 та зростання цін на корми внаслідок російсько-української війни ринок м'яса у Китаї став складнішим. Рентабельність тваринницьких ферм також знизилася протягом останніх двох років.
За словами банкірів, останніми роками низка міжнародних корпорацій продали свої операції в Китаї або скоротили свої частки, оскільки деяким з них було важко отримати бажаний прибуток через уповільнення економічного зростання, жорстку місцеву конкуренцію або геополітичні проблеми в країні.
Згідно зі статистикою Dealogic, цього року іноземні корпорації продали китайських активів на суму $8,4 млрд порівняно з $13,5 млрд у 2022 році.