Canva Inc. придбала пакет програмного забезпечення для творчості Affinity, популярний серед користувачів Mac, забезпечивши собі найбільше на сьогоднішній день придбання у спробі конкурувати з Adobe Inc.
Угода, яка є поєднанням грошових коштів і акцій, оцінюється в «кілька сотень мільйонів фунтів», повідомив співзасновник і головний операційний директор Canva Кліфф Обрехт в інтерв'ю Bloomberg. Це найбільші інвестиції найдорожчого стартапу Австралії, вартість якого в ході останнього продажу акцій склала $26 млрд, і це знаменує важливу віху в розширенні спектру професійних інструментів.
До Canva приєдналася вся команда з 90 осіб британського стартапу Serif з Ноттінгема, який відповідає за портфоліо програмного забезпечення для редагування фотографій, публікації та ілюстрації Affinity.
Стартап Canva, який зосередився на створенні простих у використанні продуктів, орієнтованих на людей без формального навчання дизайну, перевищив річний дохід $2,1 млрд і має понад 175 млн користувачів.