Повідомляється, що тендер на будівництво Baltic Hub 3 виграв консорціум у складі Budimex SA (Польща) та Dredging International NV (дочірня компанія DEME, Бельгія). Проект передбачає інвестицію у розмірі 2 млрд. злотих (близько €470 млн.).
Планується будівництво причальної стінки довжиною 717 м з глибиною 17,5 м та тилового майданчика площею 36,5 га, а також покупку семи нових причальних перевантажувачів, здатних обробляти найбільші з існуючих контейнеровозів, та 20 напівавтоматичних рейкових козлових кранів з дистанції.
«Запуск робіт із будівництва нового терміналу Baltic Hub 3 ознаменує початок нової ери обробки контейнерів у Балтійському регіоні. Цей новаторський шлях почався в DCT Gdańsk 15 років тому, і ми пишаємось нашими досягненнями на сьогоднішній день і вдячні нашим клієнтам, співробітникам та всім іншим зацікавленим сторонам за довіру та лояльність, які вони виявили до нас. Baltic Hub 3 — це природний крок на шляху до того, щоб стати Балтійським хабом», — зазначив Чарльз Бейкер, CEO of DCT Gdańsk
Початок робіт заплановано на вересень 2022 року після завершення курортного сезону. В експлуатацію новий термінал може бути запущений до середини 2024 року, а повне завершення проекту передбачається у другому кварталі 2025 року.
На першому етапі новий термінал дозволить збільшити пропускну здатність DCT Gdansk на 1,7 млн. TEU до 4,5 млн. TEU на рік.
Реалізація проекту має зробити Гданськ одним із найбільших контейнерних портів Європи з пропускної спроможності.
Довідково: Глибоководний контейнерний термінал Гданська (Deepwater Container Terminal Gdansk/DCT) є найбільшим і швидкозростаючим контейнерним терміналом у Польщі і єдиним глибоководним терміналом на узбережжі Балтійського моря, здатним приймати великі океанські контейнеровози з Далекого Сходу класу Е (EU). Глибина підхідних каналів становить 17 метрів, а глибина причалу терміналу - до 16,5 метрів. В даний час DCT Gdansk обробляє близько чверті морського контейнерного вантажопотоку Польщі.
Порт Гданськ є найбільшим перевалочним центром на польському узбережжі та південній частині Балтики. Крім обробки наливних та насипних вантажів (нафта, вугілля, металеві руди) порт пропонує декілька лінійних повідомлень з балтійськими та західноєвропейськими портами (поромні, контейнерні та Ro-Ro сервіси).