У вівторок Oddity Tech разом зі своїм засновником та спонсором L Catterton продали загалом 12,1 млн акцій за $32-34.
"Масштабний бізнес, який швидко росте і приносить прибуток, - ось що шукають інвестори", - сказав в інтерв'ю Майкл Фарелло з L Catterton.
Oddity поповнює низку компаній, орієнтованих на споживача, які виходять на біржу після більш ніж року відсутності котирувань у США.
Успіх Oddity може спричинити інші компанії, такі як Fogo Hospitality Inc. та бізнес барів Twin Peaks, що належить Fat Brands Inc., до просування лістингу.
Oddity - це орієнтована на споживачів технологічна компанія, яка створює та масштабує засновані на цифрових технологіях бренди з метою революційної зміни галузей краси та здоров'я, в яких домінує традиційна модель збуту. Компанія обслуговує понад 40 мільйонів користувачів за допомогою власної онлайн-платформи на основі ШІ, застосовуючи аналіз даних для виявлення потреб споживачів та розробляючи рішення у формі продуктів для краси та здоров'я. Компанії Oddity належать бренди IL MAKIAGE та SpoiledChild. Діяльність компанії здійснюється на базі штаб-квартири підприємства в Нью-Йорку, центрального відділу НДДКР у Тель-Авіві, Ізраїль та біотехнологічної лабораторії в Бостоні.