Just Eat продає сервіс замовлення їжі Grubhub зі знижкою 90% до піку пандемії

Just Eat продає сервіс замовлення їжі Grubhub зі знижкою 90% до піку пандемії

Wonder Group Inc. купує службу доставки з ресторанів Grubhub у Just Eat приблизно за $650 млн, із суттєвою знижкою порівняно з $7,3 млрд, яку вона коштувала у перші дні пандемії COVID

Очікується, що угоду буде закрито у першому кварталі 2025 року, йдеться у заяві Just Eat. Компанія очікує чистий виторг від угоди у розмірі до $50 млн.

"Продаж Grubhub компанії Wonder збільшить можливості Just Eat Takeaway.com з генерування грошових коштів", - заявив генеральний директор Just Eat Джітсе Гроєн.

Інвестори вкладали гроші в стартапи з доставки під час пандемії, коли клієнти були замкнені вдома через обмеження, пов'язані з карантином. Оскільки відсоткові ставки зростали, а попит на їхні послуги падав, галузь зіткнулася з хвилею консолідацій, внаслідок яких оцінки різко впали порівняно з піковими значеннями епохи COVID.

Just Eat Takeaway, що базується в Амстердамі, яка купила Grubhub в 2021 році в спробі вийти на ринок доставки їжі в США, роками шукала спосіб позбутися Grubhub. Спочатку вона оголосила про плани продати Grubhub у квітні 2022 року, поступившись тиском інвесторів, оскільки компанія щосили намагалася відбитися від конкуренції з боку американських конкурентів, таких як Uber Eats і DoorDash.

Wonder був запущений у 2018 році і розпочав службу доставки у передмісті Нью-Джерсі.

В даний час компанія управляє 30 магазинами, в основному в Нью-Йорку та Філадельфії. Є кілька місць для сидіння клієнтів, але основна увага приділяється їжі на винос та доставці. Різні бренди, що належать Wonder, співіснують у кожному місці, версія моделі, яку іноді називають "кухнею-примарою". Вона планує керувати 100 торговими точками до січня 2026 року.

Читайте також