Як передає видання Financial Times, цього року відбулося історичне зниження цін на акції найбільших світових розважальних груп.
Зазначається, що посилення конкуренції та зростання витрат у поєднанні із затягуванням поясів споживачів та уповільненням зростання реклами призвели до спаду у масштабах усієї галузі.
Компанії у сфері засобів масової інформації, включаючи кіновиробництво та рекламу, відчули найбільше падіння з часів фінансової кризи. Так, наприклад, акції Walt Disney впали приблизно на 45%, що стало найбільшим їх падінням з 1974 року.
Акції Paramount Global цього року впали на 42%, а Netflix – на 52%, тоді як акції Warner Brothers Discovery впали на 63% з моменту свого створення цього року через об'єднання Discovery та WarnerMedia від AT&T.
Стрімінгові компанії, акції яких зросли в період пандемії, почали падати після того, як їхні керівники витратили десятки мільярдів доларів на потоковий контент, а купівельна спроможність знизилася.
Індекс Dow Jones Media Titans, який відстежує діяльність 30 найбільших світових медіакомпаній, цього року втратив 40%, а його загальна ринкова вартість скоротилася з $1,35 трлн до $808 млрд.
Музичний провайдер Spotify упав на 69%, а виробник відео Roku – на 81%.
Постраждали і традиційні мовники. Одне з найбільш різких падінь цін на акції припало на частку власників кабельних активів у США. Акції Charter Communications впали на 53%, а Comcast – на 31%.