Найбільші світові медіакомпанії знецінилися більш ніж на $500 млрд

Найбільші світові медіакомпанії знецінилися більш ніж на $500 млрд

Причиною стало невдоволення інвесторів революцією потокового мовлення

Як передає видання Financial Times, цього року відбулося історичне зниження цін на акції найбільших світових розважальних груп.

Зазначається, що посилення конкуренції та зростання витрат у поєднанні із затягуванням поясів споживачів та уповільненням зростання реклами призвели до спаду у масштабах усієї галузі.

Компанії у сфері засобів масової інформації, включаючи кіновиробництво та рекламу, відчули найбільше падіння з часів фінансової кризи. Так, наприклад, акції Walt Disney впали приблизно на 45%, що стало найбільшим їх падінням з 1974 року.

Акції Paramount Global цього року впали на 42%, а Netflix – на 52%, тоді як акції Warner Brothers Discovery впали на 63% з моменту свого створення цього року через об'єднання Discovery та WarnerMedia від AT&T.

Стрімінгові компанії, акції яких зросли в період пандемії, почали падати після того, як їхні керівники витратили десятки мільярдів доларів на потоковий контент, а купівельна спроможність знизилася.

Індекс Dow Jones Media Titans, який відстежує діяльність 30 найбільших світових медіакомпаній, цього року втратив 40%, а його загальна ринкова вартість скоротилася з $1,35 трлн до $808 млрд.

Музичний провайдер Spotify упав на 69%, а виробник відео Roku – на 81%.

Постраждали і традиційні мовники. Одне з найбільш різких падінь цін на акції припало на частку власників кабельних активів у США. Акції Charter Communications впали на 53%, а Comcast – на 31%.

Читайте також