Novo Nordisk стала другою європейською компанією з ринковою вартістю понад $500 млрд

Novo Nordisk стала другою європейською компанією з ринковою вартістю понад $500 млрд

Данська фармацевтична компанія випередила гіганта з виробництва предметів розкоші LVMH

У середу компанія Novo подолала цей рубіж, досягнувши рівня, якого досягла лише компанія LVMH, власник Dior.

Данська фармацевтична компанія обігнала гіганта з виробництва предметів розкоші, опинившись у центрі уваги, оскільки препарат Wegovy від ожиріння та споріднені ліки від діабету Ozempic довели, що можуть допомогти людям скинути небажану вагу.

Прибуток Novo викликав новий оптимізм, оскільки компанія заявила, що виручка може зрости на цілих 26% цього року, а операційний прибуток - до 29% за незмінного обмінного курсу.

Виробник ліків щосили намагається задовольнити попит на Wegovy і Ozempic, які містять один і той же активний інгредієнт. У середу компанія заявила, що більш ніж подвоїла кількість стартових доз Wegovy, що відправляються до США, що дозволяє більшій кількості людей отримати лікування.

Чи приведе це до довгострокових продажів, залежатиме від двох факторів: конкуренції з боку Zepbound компанії Eli Lilly & Co., представленої наприкінці минулого року, і того, як довго люди готові продовжувати вживати ліки. Побічні ефекти Wegovy включають блювання та діарею, а його ціна становить $1349 на місяць.

Деякі аналітики скептично ставляться до того, що успіхи Novo продовжаться довго. Очікується, що акції впадуть приблизно на 3% протягом наступних 12 місяців, згідно з даними, зібраними Bloomberg.

Читайте також