Pernod Ricard продає бренд чеської настойки Becherovka

Pernod Ricard продає бренд чеської настойки Becherovka

Трав'яний лікер перейде у власність польського конгломерату Maspex до кінця червня

Pernod Ricard завершив рік консолідацією портфеля, погодившись на продаж чеського гіркого напою Becherovka. Фінансові подробиці угоди не розголошуються.

У продаж включений повний асортимент Becherovka, у тому числі Becherovka Lemond та Becherovka Unfiltered, а також виробниче підприємство у Карлових Варах на заході країни, недалеко від кордону з Німеччиною.

У розмові з Global Drinks Intel представник Pernod Ricard повідомив, що роздрібна ціна бренду становить близько 10 євро за пляшку, а обсяг продажів становить близько 500 тис. дев'ятилітрових ящиків на рік.

Генеральний директор Pernod Ricard із Центральної та Східної Європи Фабріс Одан додав: «Продаж Бехеровки є частиною нашого активного управління портфелем. Ми, як і раніше, будемо зосереджені на наших сильних амбіціях у Європі з чіткою портфельною стратегією».

Новий власник Maspex потрапив до заголовків газет з виробництва алкогольних напоїв два роки тому, коли він витратив близько $1 млрд на придбання компанії Central European Distribution Corp у власника горілки "Російський Стандарт" Roust Corp. У покупку був включений бренд Żubrówka, який поряд із Soplica та Absolwent зробила CEDC лідером ринку в Польщі.

Читайте також