Ринкова вартість LVMH перевищила $500 млрд, ставши першою європейською компанією, яка досягла цього рубежу завдяки швидкому зростанню продажів предметів розкоші в Китаї та зміцненню євро.
Це досягнення було досягнуто менш ніж через два тижні після того, як LVMH увійшла до 10 найбільших компаній світу завдяки різкому зростанню продажів у першому кварталі.
Зростання вартості компанії збільшило стан найбагатшої людини у світі Бернара Арно, який перетворив LVMH на глобальну компанію завдяки серії придбань. Згідно з індексом мільярдерів Bloomberg, його статки становлять майже $212 млрд.
LVMH та її французькі конкуренти в сегменті предметів розкоші є для європейського фондового ринку тим самим, чим були великі технологічні компанії для США: домінуючими підприємствами, зростання яких зберігається навіть при підйомі та спаді економіки. Це видно з глобального рейтингу ринкової вартості, де домінує безліч технологічних компаній, де LVMH стала останнім учасником, посівши 10-е місце.
Попит на продукцію LVMH зберігається, у тому числі на сумки Louis Vuitton, шампанське Moet & Chandon і сукні Christian Dior, навіть незважаючи на те, що інфляція, що росте, і зростання відсоткових ставок загрожують занурити світ у рецесію.