Spotify купує стартап Kinzen, який виявляє шкідливий контент

Spotify купує стартап Kinzen, який виявляє шкідливий контент

Стартап безпосередньо допоміг сервісу потокового аудіо виявити шкідливий контент

Сервіс потокового аудіо Spotify Technology SA заявив, що придбав Kinzen, стартап, який допоміг ідентифікувати шкідливий контент на платформі.

Це придбання є частиною зусиль Spotify щодо боротьби зі шкідливим контентом у своєму сервісі після негативної реакції на початку цього року на «Досвід Джо Рогана», в якому підкастери звинуватили у поширенні дезінформації про COVID-19.

Дублінська фірма працює зі Spotify з 2020 року, спочатку зосередивши увагу на цілісності контенту, пов'язаного з виборами у всьому світі. З того часу сфера відповідальності Kinzen розширилася і тепер включає боротьбу з хибною інформацією, дезінформацією та розпалюванням ненависті.

«Kinzen пропонує поєднання інструментів та досвіду, які допоможуть нам краще зрозуміти контент на нашій платформі та нові тенденції зловживань», — сказала Сара Хойл, голова відділу довіри та безпеки Spotify.

Умови угоди не розголошуються.

Раніше цього року Spotify заявив, що прозоріше визначатиме прийнятний і неприйнятний контент. Він уперше опублікував правила своєї платформи у січні. У червні він сформував Консультативну раду з безпеки для надання інформації про шкідливий контент.

Kinzen заздалегідь попереджатиме про проблеми на різних ринках, допомагаючи Spotify більш ефективно модерувати контент на більшій кількості мов.

Читайте також