Сервіс потокового аудіо Spotify Technology SA заявив, що придбав Kinzen, стартап, який допоміг ідентифікувати шкідливий контент на платформі.
Це придбання є частиною зусиль Spotify щодо боротьби зі шкідливим контентом у своєму сервісі після негативної реакції на початку цього року на «Досвід Джо Рогана», в якому підкастери звинуватили у поширенні дезінформації про COVID-19.
Дублінська фірма працює зі Spotify з 2020 року, спочатку зосередивши увагу на цілісності контенту, пов'язаного з виборами у всьому світі. З того часу сфера відповідальності Kinzen розширилася і тепер включає боротьбу з хибною інформацією, дезінформацією та розпалюванням ненависті.
«Kinzen пропонує поєднання інструментів та досвіду, які допоможуть нам краще зрозуміти контент на нашій платформі та нові тенденції зловживань», — сказала Сара Хойл, голова відділу довіри та безпеки Spotify.
Умови угоди не розголошуються.
Раніше цього року Spotify заявив, що прозоріше визначатиме прийнятний і неприйнятний контент. Він уперше опублікував правила своєї платформи у січні. У червні він сформував Консультативну раду з безпеки для надання інформації про шкідливий контент.
Kinzen заздалегідь попереджатиме про проблеми на різних ринках, допомагаючи Spotify більш ефективно модерувати контент на більшій кількості мов.