Цей рейтинг франшиз створено на основі оцінок відвідувачів та експертного аналізу. До рейтингу потрапили франшизи, які розміщені у каталозі проектів українського сайту FRANCHISE CAPITAL.
ТОП-10 франшиз в Україні за вересень 2024 року
- Kebab House (fast food)
- M’Andryk International (школа, pre-school та садок)
- ÉDES (пекарня)
- OOPS School (навчання та виховання дітей)
- RE/MAX (франшиза агенції нерухомості №1 в світі!)
- Реберня (ресторан мережі концептуальних закладів Холдингу емоції «!FEST»)
- Kramline (магазин риби та морепродуктів)
- Fastline Studio (салон краси з революційним підходом до обслуговування клієнтів)
- Чорноморка (ресторан, який спеціалізується на стравах з риби та морепродуктах)
- Mon Blanche (магазин дизайнерського одягу)
№1. Франшиза Kebab House — це заклади відомої львівської мережі «На Мангал Family», що понад 6 років будує у Львові культуру street food. Основа успіху компанії — це свіжа продукція, відточена на практиці бізнес-модель, люди та ефективний менеджмент. За півроку компанія уклала понад 10 успішних угод з інвесторами.
№2. Франшиза M’Andryk International — проєкт, який об’єднав ряд форматів: сучасна школа, pre-school та садок. M’Andryk International — це 7 років досвіду в сфері освіти, вибір найбільш актуальних форматів ведення бізнесу, понад 250 професійних членів команди, збалансоване харчування власного виробництва, білінгвальне середовище: українська та англійська мови навчання та додаткова іноземна мова за бажанням (китайська, німецька тощо), навчання за методикою Сінгапуру: science, math, programming; та за демократичним підходом Ізраїлю, який ліг в основу реформи освіти Ізраїлю: START-UP та проєктне мислення та багато інших переваг! Компанія готова до виходу на ринки інших країн.
№3. Франшиза ÉDES — сучасна пекарня, яка спеціалізується на випіканні кюртошкалачів. Кюртешкалач (угор. kürtőskalács) — це традиційна для угорців випічка циліндричної форми, що готується зазвичай над відкритим вогнем. До випічки пропонуються фірмові начинки (шоколадна паста, заварний крем, солена карамель, банановий крем), чай, кава, найсмачніша матча та інші сезонні напої. Засновник проєкту Володимир Клічук. За півроку часу компанія уклала понад 45 угод з партнерами на території України. Проєкт готовий до масштабування на зовнішні ринки.
№4. Франшиза OOPS School — українська мережа закладів позашкільної освіти, система навчання та виховання в якій базується на ментальному здоров’ї дитини. Переваги мережі закладів позашкільної освіти OOPS у тому, що тут акумулювали напрацювання і досвід кращих фахівців з раннього розвитку і дошкільної освіти та адаптували їх до реальних потреб сучасних українських дітей. Автор методики — Ірина Тимків, відома експертка у сфері освіти. На даний момент мережа нараховує 1 власний заклад та 3 франчайзингові. Компанія відкрита до переговорів з іноземними інвесторами.
№5. Франшиза RE/MAX — всесвітньо відома компанія у сфері нерухомості. Історія компанії RE/MAX — це 50 років видатних результатів і видатних агентів. З одного офісу, що відкрився 1973 року в місті Денвері, штат Колорадо (США), RE/MAX перетворився на глобальну мережу, що охоплює більше ніж 140 000 агентів і 9 000 офісів, які працюють за системою франчайзингу в 120 країнах світу! Бізнес-модель компанії заснована на залученні найкращих агентів з нерухомості та забезпеченні їх необхідною підтримкою, впізнаваною торговою маркою RE/MAX, передовим навчанням та іншими перевагами. На сьогоднішній день в Україні успішно працюють 11 франчайзингових офісів.
№6. Франшиза Реберня — один із найпопулярніших форматів ресторанів львівської компанії «Холдинг емоцій !FEST», заснований у 2016 році у Львові. Ресторан «Реберня Під Арсеналом» швидко став візитною карткою холдингу завдяки своєму унікальному підходу до подачі страв і демократичному формату обслуговування. Головна страва — свинячі ребра, приготовані на відкритому вогні за ексклюзивним рецептом, які їдять руками без використання столових приборів, що додає закладу автентичності та колориту. Концепція ресторану підкреслює демократичність і створює неповторну атмосферу гостинності та затишку, що впливає на культуру споживання їжі. Проєкт успішно працює в Україні та Польщі та готовий до масштабування на інші ринки.
№7. Франшиза Kramline — це більше, ніж франшиза рибних магазинів. Це ціла рибна культура, ретельно створена компанією KRAMAR LTD, яка має на меті забезпечити споживачів широким асортиментом сертифікованої риби та морепродуктів, а також подарувати позитивні емоції, як від смаку якісних продуктів, так і від естетики магазину й спілкування з продавцями. Kramar ltd — найбільший імпортер риби на заході України, входить в 7-ку лідерів постачання риби в Україні. На базі підприємства розташоване власне виробництво пресерв, копченої та слабосоленої продукції. Додатково будується завод з виготовлення пресерв. Вже успішно працюють 20 власних магазинів торгової марки KRAMAR-SHOP та понад 10 франчайзингових.
№8. Франшиза Fastline Studio — салон краси з концептом паралельного обслуговування, в якому за 90 хвилин клієнту нададуть одночасно до 5 послуг у зручному кріслі японського бренду Takara Belmont. У мережі салонів Fastline Studio представлені іміджеві процедури: манікюр, педикюр, перукарські послуги, візаж, корекція брів та інше. Компанія успішно розвиває салони в Україні, Польщі, Ірландії, Іспанії та відкрита до переговорів з іноземними інвесторами.
№9. Франшиза Чорноморка — міжнародна мережа демократичних ресторанів, що спеціалізується на стравах з риби та морепродуктів, приваблюючи мільйони гостей щороку. Заснована в Києві у 2013 році, мережа швидко розширилась до понад 50 закладів, ставши символом якості та свіжості у сфері ресторанного бізнесу. Основна концепція Чорноморки базується на трьох ключових принципах: свіжість, якість та автентичність. Ресторани мережі відрізняються унікальною атмосферою та стильним морським дизайном, що створює затишок і гостинність для кожного гостя. Сьогодні мережа успішно працює в 7 країнах та готова до подальшого масштабування на ринки.
№10. Франшиза Mon Blanche — український бренд жіночого одягу, створений у 2020 році, відомою львівською дизайнеркою Христиною Славновою. За 3 роки існування компанії вдалося вирости від виготовлення невеликих тиражів замовлень до масштабного власного виробництва — сучасного й потужного. Компанія за досить короткий термін відкрила 3 франчайзингові магазини та продовжує успішно масштабуватися. Компанія відкрита до переговорів з іноземними інвесторами.