Контакти
Індійський стартап у сфері швидкого рітейлу Zepto оцінили в $7 млрд.

Індійський стартап у сфері швидкого рітейлу Zepto оцінили в $7 млрд.

Індійський стартап Zepto, який обіцяє доставку продуктів та фастфуду за 10 хвилин, залучив $450 млн інвестицій і оцінений у $7 млрд перед планованим IPO наступного року

Компанія отримала $450 млн інвестицій перед майбутнім публічним розміщенням, що відображає зростаючий інтерес інвесторів до швидкозростаючого сегменту електронної комерції в Індії.

За даними Zepto, оцінка стартапу зросла до $7 млрд після нового раунду фінансування, у якому взяли участь існуючі інвестори Goodwater Capital та General Catalyst. Через цей pre-IPO раунд акціонером став Каліфорнійський пенсійний фонд державних службовців (California Public Employees’ Retirement System).

Zepto працює у висококонкурентному сегменті з низькою маржею, пропонуючи доставку продуктів і фастфуду за 10 хвилин. Серед конкурентів компанії — індійське підрозділ Amazon.com Inc. та місцеві гравці, такі як Swiggy Ltd. (за підтримки SoftBank Group), Zomato Ltd. та BigBasket групи Tata.

Засновники стартапу, друзі дитинства Аадіт Паліча та Кайваля Вохра, кинули навчання на програмі комп’ютерних наук Стенфордського університету та повернулися до Індії у 2021 році, будучи ще підлітками, щоб створити компанію.

Читайте також