Informa Plc досягла угоди щодо придбання Winsight, провідного спеціаліста B2B заходів для ринку громадського харчування.
Стівен А. Картер, виконавчий директор Informa, сказав: «Після придбання Tarsus ми раді подальшому розширенню нашого портфеля B2B за рахунок додавання Winsight. Поряд з технологіями, медико-біологічними науками та авіацією, це тепер додає Foodservice-компанію до нашого списку провідних у категорії підприємств B2B з масштабом, міжнародним охопленням та все більш диверсифікованим сервісом, що пропонує послуги онлайн та за запитом.»
Доходи Winsight майже повністю формуються в США, де працює команда з більш ніж 300 співробітників, які в основному базуються в Чикаго та Вашингтоні, округ Колумбія.
Informa вже деякий час зміцнює свої позиції на ширшому ринку продуктів харчування та громадського харчування. В рамках Informa Connect вона володіє та керує провідним B2B-заходом для індустрії комунального харчування США поряд з декількома іншими спеціалізованими B2B-заходами.
В рамках Informa Markets компанія створила сильне портфоліо, яке обслуговує азіатський ринок продуктів харчування та громадського харчування через такі бренди, як Hotelex, Food & Hospitality та HOFEX.