Informa купляє організатора B2B-заходів Winsight за $380 млн

Informa купляє організатора B2B-заходів Winsight за $380 млн

Informa має намір розширювати свій портфель B2B

Informa Plc досягла угоди щодо придбання Winsight, провідного спеціаліста B2B заходів для ринку громадського харчування.

Стівен А. Картер, виконавчий директор Informa, сказав: «Після придбання Tarsus ми раді подальшому розширенню нашого портфеля B2B за рахунок додавання Winsight. Поряд з технологіями, медико-біологічними науками та авіацією, це тепер додає Foodservice-компанію до нашого списку провідних у категорії підприємств B2B з масштабом, міжнародним охопленням та все більш диверсифікованим сервісом, що пропонує послуги онлайн та за запитом.»

Доходи Winsight майже повністю формуються в США, де працює команда з більш ніж 300 співробітників, які в основному базуються в Чикаго та Вашингтоні, округ Колумбія.

Informa вже деякий час зміцнює свої позиції на ширшому ринку продуктів харчування та громадського харчування. В рамках Informa Connect вона володіє та керує провідним B2B-заходом для індустрії комунального харчування США поряд з декількома іншими спеціалізованими B2B-заходами.

В рамках Informa Markets компанія створила сильне портфоліо, яке обслуговує азіатський ринок продуктів харчування та громадського харчування через такі бренди, як Hotelex, Food & Hospitality та HOFEX.

Читайте також